סמסונג גלקסי S4, אייפון 5 או HTC One?


קישורים ממומנים

איזה סמארטפון טוב יותר? גלקסי S4 או HTC One? האם אייפון 5 עדיין מהווה תחרות למכשירי האנדרואיד הנ"ל? איזה מהם הוא היקר ביותר ומי החזיק הכי הרבה זמן מעמד בתוך אקווריום? כל התשובות, בפנים.

שנת 2013 מסתמנת כשנה הבוערת ביותר בתחרות בין הסמארטפונים כאשר השלישייה המובילה בשוק ללא ספק היא שלושת הסמארטפונים אייפון 5, גלקסי S4 ו-One של HTC. שלושת הדגמים האלו נחשבים לדגמים היוקרתיים ביותר של החברות ומחירהים גבוה בהרבה מרוב הדגמים האחרים בשוק.

אתרי הסמארטפונים והפורומים המתמחים בתחום זה, עמוסים בשאלות ותשובות מכל כיוון אפשרי ועוסקים בכל היבט אפשרי של הדגמים הנ"ל אך נדמה שמרוב עצים, לא רואים את היער וגולש תמים שרק רוצה לדעת איזה סמארטפון הכי טוב או מהן היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם הולך לאיבוד בחיפושי גוגל השונים מעודף מידע.

בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן. בכתבה הבאה אספנו לכם מרחבי הרשת את המדריכים הטובים ביותר שהשוו בין הטלפונים האלו והגיעו למסקנות נחרצות. כדי שתוכלו לקבל בצורה קלה את המידע, ריכזנו לכם רק כמה מדריכים מעטים אמנם אך רווים בפרטים ומעמיקים בתוכן כך שרוב הסיכויים שתוכלו לקבל כאן תשובה לא רעה לאחת השאלות הנפוצות ביותר בתחום. להלן התוצאות.

מבחן האקווריום - אייפון 5 מול סמסונג גלקסי S4


לעיתים נדמה כי במבחני השוואה בין מכשירי הסמארטפונים כבר אין שום גבולות. אתר Cnet ערך מבחן הישרדות מטורף בין שני המכשירים הממותגים ביותר בתעשייה - אייפון 5 וגלאקסי S4 ובדק אותם בכל פרמטר הרסני אפשרי שכולל, שימו לב - עמידות בתוך מיכל מים, דריסה ע"י משאית, נפילה מטווח גבוה ועוד.

התוצאה המפתיעה ביותר (מלבד העובדה שהגלקסי די ניצח את האייפון בכל הפרמטרים) היא ששני המכשירים שרדו את מבחן האקווריום והצליחו לתפקד ולעבוד (הסמסונג שהה במים מעל 2 דקות!). זאת כמובן אחרי שהיו בתוך קופסת אורז כמה ימים. אתר TGspot אסף את כל הממצאים של אתר cnet בכתבה המצויינת הבאה.

סמסונג גלקסי S4 - האם לקנות?


אין ספק שהגלקסי S4 גרם להרבה מאוד אייפונרים לעבור מחנה או אם לא לעבור להתחיל להרהר ולחשוב האם הם באמת מחזיקים את המכשיר הכי טוב בעולם. ישנם כאלו שטוענים כי ההשואה בין האייפון 5 לגלקסי S4 היא בכלל לא נכונה שכן האחרון הוא הדגם החדש ביותר של החברה ואילו האייפון 5 כבר מעל לחצי שנה בשוק.

בכל אופן, על פניו, הסמסנוג גלקסי S4 הוא מכשיר טוב יותר מהאייפון 5 ומציע מבחינת המפרט הרבה יותר ממה שמציע האייפון 5. החל ממצלמת ה-13 מגה פיקסל שלו, דרך המעבד החזק והמהיר ועד הגימיקים המיוחדים כמו זיהוי תנועת ידיים או תנועת העיניים וכד'.

אך מדוע אמרנו על פניו? מכיוון בכתבה הבאה של אחד מהכותבים הבכירים בתחום הסלולר אסף מורז, מצאנו דווקא ביקורת לא קטנה על הגלקסי 4 ואנו ממליצים לכל מי שחושב להחליף את האייפון שלו או מכיר אחר לגלקסי 4, לקרוא את הכתבה ולהרהר שוב.

מבחן המצלמה - של מי הכי טוב?


אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקרב הצרכן הישראלי בקניית סמארטפון הוא המצלמה. צילום בלי פלאש, צילום קרוב עם זום אין, צילום HDR ועוד הם רק חלק מהבדיקה שנערכה באתר PocketNow והוצגה בכתבה הבאה באתר IPhoneIL. בכתבה, בדקו את שלושת המכשירים שציינו כאן (HTC One, אייפון 5 וגלקסי S4) וגם את המכשיר החדש של נוקיה PureView 808 שאחד מהבשורות שהביא עימו הוא המצלמה המצויינת שבו.

ובכן, בכתבה הנ"ל בדקו את איכות הצילומים בכל אחד מארבעת המכשירים האלו והשוו אחד לאחד בכל תנאי אפשרי של צילום |(צילום חיצוני, צילום תקריב, צילום עם או בלי פלאש וכו'). בקיצור, אם אתם מאלו שבוחרים מכשיר לפי מצלמה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הזאת (ואולי גם לקנות את החדש של נוקיה).

HTC One מה אתם באמת יודעים עליו?


HTC חדרה בשנה האחרונה היטב לשוק הסמארטפונים כאשר רבים מטובי התחום טוענים שמכשיר הדגל של החברה ה-HTC One הוא מכשיר האנדרואיד הטוב בעולם בפרט והמכשיר הטוב בעולם בכלל. גם מבחינת המחיר, ה-HTC ONE הוא אחד מהסמארטפונים היקרים ביותר בשוק.

הכתבה הבאה מאתר גיק טיים פירטה עבורכם את כל היתרונות והחסרונות של מכשיר הדגל של HTC וסקרה את כל התכונות של המכשיר. החל מהעיצוב ומהחומר שממנו עשוי המכשיר (אלומיניום), דרך טכנוליגיית ה-Beat שהופכת את איכות השמיה מהרמקון החיצוני לאיכות אמיתית ועד למלצמה שלו ואפשרויות נוספות. אז לכל אלו שעובר להם בראש רק שני שמות - אייפון וגלקסי, כדאי לכם ברצינות לשקול גם את האפשרות השלישית.