איך להוריד מיינקראפט חוקי ובחינם?


קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך מורידים את המשחק מיינקראפט (Minecraft) למחשב בחינם בצורה חוקית ובלי להסתבך? הנה מדריך שהכנו עבורכם.

בין אם אתם אלו שמחשקים ובין אם אתם הורים לילדים מתבגרים, אתם בוודאי כבר שמעתם על המשחק הממכר והמצליח "מיינקראפט" או מיין קראפט. לכן, אנחנו מדלגים על ההסבר על המשחק ומדוע הוא כל כך מצליח, וקופצים ישר להסבר שבשבילו הגעתם לכתבה הזאת.

אז קודם כל, חשוב שתדעו: המשחק החוקי של מיינקראפט הוא בתשלום ועולה 26.95 דולר, אך החברה האחראית על המשחק, חברת Mojang, מציעה גרסת דמו להורדה ללא תשלום. המדריך הזה יסביר לכם איך להוריד את גרסת הדמו.

אז איך מורידים מיינקראפט למחשב?


או קיי, ראשית בשביל שתוכלו לשחק במחשב במיינקאפט, אתם זקוקים לתוכנה שנקראת Java. ללא התוכנה הזאת, לא תוכלו לשחק את המשחק.

איך להוריד מיינקראפט חוקי ובחינם?ההורדה של Java היא מאוד פשוטה. פשוט כנסו לעמוד הרשמי של התוכנה ולחצו על הכפתור האדום הבולט "Free Java". הורידו את התוכנה והתקינו אותה על המחשב (מומלץ לא להתקין את סרגלי הכלים שמוצעים לכם במהלך ההתקנה).

אחרי שהורדנו את הג'אווה למחשב, אפשר להוריד גם את המיינקראפט. נכנסים לאתר הרשמי של החברה בעמוד הזה ולוחצים בצד ימין של הדף על "Play the demo". לאחר מכן, יש צורך להירשם לאתר עם מייל וסיסמה ואז ניתנת האפשרות להוריד את המשחק למחשב.

אחרי שהורדתם את המיינקראפט למחשב, פתחו את המשחק וחפשו בתחתית העמוד את הכפתור "Play Demo". זהו. הורדתם את הגרסה החינמית והחוקית של מיינקראפט למחשב. בהצלחה.

איך מורידים מיינקראפט לטאבלט או לאייפון?


החברה הרשמית של המשחק, השיקה גם גרסה של מיינקראפט לטאבלטים וסמארטפונים שנקראת "מיינקראפט פוקט" (Pocket Edition). והיא מאפשרת להוריד את המשחק גם לאייפון וגם לאנדרואיד. מאידך, הגרסה הזאת היא בתשלום בלבד ועולה 7 דולר.

להורדה של מיינקראפט לאייפון לחצו כאן.

להורדה של מיינקראפט לאנדרואיד לחצו כאן.