חנויות נעליים זולות: איפה הכי כדאי לקנות?


קישורים ממומנים

איפה הכי כדאי לקנות נעליים? איפה אפשר למצוא את החנויות הכי זולות בארץ למותגים המוכרים ביותר של נעליים? ואיפה נמצאות חנויות העודפים לנעליים בישראל? אספנו לכם את הרשימה הכי שווה. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

התחרות הגדולה ברשתות הנעליים בישראל, הביאה את ששוק הנעליים בישראל לשיאים חדשים ולמחירים זולים ותחרותיים במיוחד. בשנים האחרונות, נפתחו עשרות אאוטלטים וחנויות עודפים המוכרות נעלי נשים וגברים במחירים זולים מהמחירים המקובלים.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק באמצעות הרשת ולהציג לכם את רשימת החנויות שנחשבות לזולות ביותר ולמומלצות ביותר לקניית נעליים. אז הנה לפניכם הרשימה (שימו לב: רשימה זו נאספה לפי בדיקה שנעשתה באמצעות הרשת. אין לנו כל קשר עסקי עם החנויות הנ"ל והנתונים כאן אובייקטיביים לחלוטין):

חנויות נעליים זולות ומומלצות 



נעלי נשים זולות - ניין ווסט עודפים

לרשת הנעליים הגדולה "ניין ווסט" ישנם עשרות סניפים הפזורים בצפון הארץ, תל אביב והמרכז ובדרום. מלבד הסניפים הרגילים, מציעה הרשת גם סניפי עודפים של החברה. מומלץ לבקר בסניפים אלו במיוחד בסופי עונה בהם מוחלפות הקולקציות והדגמים מתחלפים. סניפי העודפים של 9west ממוקמים במתחם ביג בנתניה, סופר גרנד עודפים במתחם ביג ברגבה, מתחם סיטי סנטר בחיפה, קניון הדר בתלפיות ירושלים, המשביר בחולון וסופר ברנד באילת.

לאתר הרשמי של ניין ווסט

נעלי ספורט בזול מעודפים - מגה ספורט עודפים

אם אתם מחפשים או מחפשות נעלי ספורט זולות, כדאי גם לבדוק את חנויות העודפים של רשת מגה ספורט הפזורות ברחבי הארץ המציעות את כל המותגים המוכרים של נעלי הספורט כגון נייק, ריבוק, אדידס, סוקוני, ניו בלאנס וכו'. חנויות העודפים של מגה ממוקמות בקניון איילון ברמת גן, רחוב המלאכה בחולון, מתחם ONE במודיעין, מרכז המסחרי בארות יצחק, צומת כנות, איזור התעשייה בקרית שמונה ובמתחם צים סנטר בבית שאן.

לאתר הרשמי של מגה ספורט

נעלי מעצבים לנשים בזול

בכתבה שפורסמה באתר Xnet משנה שעברה, בדקו והשוו מחירים בכמה חנויות לנעלי נשים מעוצבות ברחבי הארץ. וכך בכתבה נמצאו דגמים מעוצבים של נעלי נשים מהמותגים המוכרים ביותר במחירים זולים משמעותית ממחיר השוק. למרות שהנתונים משתייכים לשנה שעברה, עדיין כדאי לקרוא את הפרטים ולנסות את מזלכם גם השנה.

בין חנויות הנעליים שנבדקו בכתבה: 
  • ניין וסט בגבעת שמואל, חיפה, ירושלים וחולון, ארוסלוס בדיזנגוף תל אביב.
  • רשת שופרא (המוכרת מותגים של אירגולר צ'וייס, dkode, טריפן, G-Star, גולה, Poetic License) בקרית ביאליק.
  • סכו עור (מותגים של נינה לילו, בראקיני, נושקה וסנצ'ו) ברחובות.
  • נעלי סקופ בקניון אור יהודה, קניון סיטי בחיפה, חולון ובתחנה המרכזית בתל אביב.
  • חנויות האאוטלט של Noyou בקניון חוצות המפרץ בחיפה, צומת ביל"ו, צומת עד הלום, קרית עקרון, מושב בן ציון ופרימיום סנטר בחולון.
  • אוריג'ינל המציעה מותגים של פאצ'וטי, מוסקינו, סטיוארט וייצמן, קלווין קליין, טורי ברץ', ג'וסי קוטור ועוד בקניון ארינה בהרצליה, ביל"ו סנטר בצומת ביל"ו, קרית עקרון, ומרכז ביג ברגבה. 
  • אלדו עודפים בביל"ו סנטר, קניון הדרים בנתניה, דודג' נצרת בנצרת עלית, עם ועולמו בירושלים וסיטי סנטר בחיפה.
  • קרוקס בקניון חוצות המפרץ בחיפה.
  • קליגולה בקיבוץ גלויות בתל אביב.
  • FM בבית טפר בתל אביב.
לכתבה עם כל הפרטים המלאים